Sunday 13 October 2024

CHAMPIONS WAR 4 karyaz x The Moonstruck Crew

Champions War kali ini telah masuk musim ke 4 , RM1200 menjadi taruhan!

kaki SCRIM/TOURNAMENT PUBG MOBILE , mari layakkan diri!

Seperti musim-musim sebelum ni : 



Champions atau Juara-Juara jemputan dari Scrim atau Tournament di pertemukan dalam 1 medan pertempuran dan di siar secara langsung di Facebook Karyaz , sesimple itu ! 😆 

Dalam Karyaz Champions War 4 , dengan penglibatan beberapa pihak dalam kolaborasi dan penajaan , semestinya musim ini lebih menarik ! Penghargaan tertinggi kepada Sponsor kali ini , The Moonstruck Crew ! Terima kasih !! kolaborasi bersama CIA , United Family Gaming , Independent Gank Esport juga memeriah kan Champions War kali ini.





Secara ringkasnya, Champions War 4 kali ini akan berlangsung selama 3 bulan.. Oktober , November , Disember 2024.

Sepanjang 3 bulan ini , Champions atau Juara-Juara dari Scrim / Tournament PUBGM akan di jemput berkumpul dalam 1 Group Whatsapp , Champions Group :


Sementara menunggu kepada kemuncak atau MAIN EVENT , Champions dalam group ini akan di berikan tawaran scrim percuma pada waktu-waktu tertentu..  Info SCRIM atau TOURNAMENT yang akan menerima jemputan ke Champions Group , boleh Follow Update di WhatsApp , Karyaz Channel 

MAIN EVENT CHAMPIONS WAR 4
Di jadualkan berlangsung pada Akhir Tahun 2024 , 27hb ~ 29hb Disember .. Sebagai penutup kepada musim kali ini , semua Champion yang telah di kumpulkan dalam Champions Group akan di tawarkan untuk sertai acara kemuncak , CHAMPIONS WAR 4 TOURNAMENT !! RM1200 menjadi rebutan pada acara penutup ini.. dan bakal menyaksikan Champion of Champions War 4 di nobatkan!






* Keterangan lanjut untuk Main Event Champions War 4 akan menyusul di post berasingan. Link akan di berikan kemudian.

Untuk sebarang update atau Info dari Karyaz mengenai PUBG MOBILE di WhatsApp , sudi-sudikanlah klik dan Follow Karyaz Channel , channel baru lagi , created 14 October 2024.. mohon support gais !

PERINGATAN ! Sebarang urusan pembayaran melibatkan Karyaz adalah hanya pada Akaun di bawah :

TUKANGPRINT
56027 8010 285
MAYBANK

Promoter atau reseller yang TIDAK menggunakan akaun rasmi ini adalah BUKAN tanggungjawap Karyaz.








No comments:

Post a Comment